Én parancsolok, ő meg lesi az igényeimet – íme a TV-zés jövője
Egyre kevesebb időt töltünk tévénézéssel, mégis egyre többet használjuk a tévénket. Elmerültünk az iparági trendek között.
Egyre kevesebb időt töltünk tévénézéssel, mégis egyre többet használjuk a tévénket. Elmerültünk az iparági trendek között.
Nem meglepő módon az újdonság "személyében" egy teljesen önvezető elektromos autóhoz van szerencsénk.
Látványos, a kiterjesztett valóságra (AR) alapuló lencséket kapnak a Viber felhasználói.
Szívkamra és légcső rekonstrukciója, mellkas- és koponyakorrekció, nehezen elérhető helyen lévő tumorok eltávolítása: a 3D nyomtatás és tervezés fejlődésének és a mind orvostudományi, mind mérnöki affinitással rendelkező elhivatott szakembereknek köszönhetően egyre több műtét válik rövidebbé, költséghatékonyabbá és legfőképpen biztonságosabbá. Hogyan kerül a 3D technológia a műtőbe, és hogyan alakítja át ez már ma is a sebészeti rutint?
Magyar technológiai vállalat, a Leopoly végezte annak a kiterjesztett valóságra (AR) alapozó tréningalkalmazásnak a fejlesztését, amellyel a PwC üzleti szolgáltató vállalat világszerte segíteni kíván ügyfeleinek Covid-biztosabbá tenni a munkahelyeket. Az okostelefonokkal használható alkalmazással sajátíthatják el a dolgozók a koronavírus-járvány miatt életbelépett, szigorúbb egészségvédelmi munkahelyi szabályokat.
A kiterjesztett valóságra építkezve valósítja meg új szolgáltatását a Chaos Karts nevű gokartpálya. Azt ígérik, hogy a versenyzők soha nem látott élményben részesülhetnek.
Hugo Barra fogta össze a vállalat virtuális valósággal kapcsolatos fejlesztéseit, de a Facebook első AR-szemüvegének munkálataiban is részt vett. Az utóbbi időben pedig már csak azon dolgozott.
Egy, az Apple szemüveges projektjét jól ismerő forrás szerint a cégnek már meg kellett volna kezdenie az eszköz második körös tesztjét, ez azonban még nem történt meg.
A dél-korai gyártónak már van egy hasonló terméke, de a SmartTag+ egy fokkal fejlettebb annál. Ez a kiterjesztett valóságot (AR) is használja.
Lényegében mindenkinek van okostelefonja, aki megteheti, így a technológiai vállalatoknak hamarosan valami más eszközről kell elhitetniük a fogyasztókkal, hogy nélkülözhetetlen a mindennapjaikhoz. Most a szemüveg tűnik befutónak.
A BBC szerint is megéri a pénzt az az új alkalmazás, amellyel az őslényeket és környezetüket költöztethetjük nappalinkba.
Az amerikai hadsereg 21,88 milliárd dollár értékben vásárolt kiterjesztettvalóság-szemüvegeket a Microsofttól. A redmondi cég 10 éven át szolgálja majd a hadsereget.
A Niantic már a méltán népszerű Pokémon Go utódján dolgozik – ebben viszont nem lesznek zsebszörnyek. Illetve: nem olyanok.
Egyelőre gyerekcipőben jár a technológia, de videón már most nagyon látványos, mire képes.
Az Apple-elemzéseiről ismert Ming-Chi Kuo szerint nagyjából harmadannyiba kerülhet majd az Apple viselhető eszköze, mint amennyiről korábban hallani lehetett.
A jövőben a Microsot csodaszemüvege, a HoloLens segítségével is játszhatnánk majd a Pokémon Góval, amiben a lényeket akár kézből is etethetnénk.
Látványos koncepcióvideók mutatják, hogyan képzeli el a Samsung jövőbeli AR szemüvegeit.
Sokan várják, hogy megjelenjen az Apple kiterjesztett valóságot használó eszköze, amely az iPhone-nál is nagyobb dobás lehet. Egy grafikus szabadjára engedte a gondolatait, és megpróbálta elképzelni, milyen lehet majd az érkező termék.
A dán játékgyártó az egyik zeneipari mamutcéggel összefogva vegyíti egymással a cuki Lego-figurákat, a menő zenéket és a kiterjesztett valóságot.
Van még hova fejleszteni a Mojo Vision kontaktlencséjét, de most már van is kivel: a kaliforniai startup a minap megállapodást kötött a legnagyobb és legrégebbi japán lencsegyártó Meniconnal.